maandag 23 november 2015

Verbouwen en Restylen begint bij dromen


Dit Blog is min of meer een vervolg op mijn laatste Blog, welke ging over de voordelen van het restylen van je winkel, showroom of kantoor.
Verbouwen of Restylen begint bij dromen.

Droom eens raak!
Dromen zijn de basis en leidraad van de uiteindelijke
vorm/uitvoering die je gaat geven aan je winkel ed.

Verzamel droombeelden.
Verzamel afbeeldingen/foto's via websites, vakbladen, collega's en Pinterest.

Bestudeer de foto's en maak schetsjes.
Werk je wensen stap voor stap uit in een ontwerp.
Jouw wensen zijn de basis voor de verbouwing.

Sfeer & Beleving (mijn stokpaartje) worden vaak onderschat of ondergesneeuwd door andere zaken. Terwijl dit nou juist zaken zijn die er mede voor zorgen dat klanten bij je blijven kopen.
Uiteraard is dit niet het enige, maar wel ontzettend belangrijk.
Hier valt of staat je winkel of showroom mee.

Mis ik die beleving, sfeer, kleur en geur, dan kan ik net zo goed naar een sfeerloze supermarkt voor mijn versproducten. Trouwens de meeste supermarkten zitten niet stil als het om sfeer, beleving, kleur en geur gaat (zie mijn blog "Supermarktleugen")

Conclusie: bereid je goed voor op een restyling of verbouwing en laat je adviseren maar vooral inspireren!

Zorg dat er met regelmaat wat gebeurt in en om je winkel om zo je klant te verleiden en te inspireren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten