woensdag 15 april 2015

DAG VAN DE SLAGER

Beste slagers, 

Morgen is het de DAG VAN DE SLAGER. Een mooi moment om eens voor de toonbank te staan en eens kritisch te kijken, zoals uw klant dat ook doet. Wordt de klant verleid tot aankoop, extra aankoop?
Hoe komt het dat ik bij de ene Verswinkel koopt wat ik moet kopen (van mijn vrouw) volgens het boodschappenbriefje en bij de ander producten koop die niet op het lijstje staan?

Ik word verleid door de presentatie van het product in of op de toonbank. Natuurlijk gaat het er ook om hoe het product gemaakt, gemarineerd ed. maar niet minder is het belangrijk hoe het gepresenteerd wordt. De luxe schaal die er net even uit  springt door vorm, kleur of opmaak.

Pas bij het afrekenen zie ik pas het bedrag. Of als ik thuis kom en mijn vrouw de kassabon onder m'n neus wrijft:)

Succes morgen en wees trots op jullie mooie vak en product. 
Laat het maar eens extra zien, proeven en ruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten