Beste
slagers,
Morgen is het de DAG VAN DE SLAGER. Een mooi moment om eens voor de
toonbank te staan en eens kritisch te kijken, zoals uw klant dat ook doet.
Wordt de klant verleid tot aankoop, extra aankoop?
Hoe
komt het dat ik bij de ene Verswinkel koopt wat ik moet kopen (van mijn vrouw)
volgens het boodschappenbriefje en bij de ander producten koop die niet op het
lijstje staan?
Ik word verleid door de presentatie van het product in of op de
toonbank. Natuurlijk gaat het er ook om hoe het product gemaakt, gemarineerd
ed. maar niet minder is het belangrijk hoe het gepresenteerd wordt. De luxe
schaal die er net even uit springt door vorm, kleur of opmaak.
Pas bij
het afrekenen zie ik pas het bedrag. Of als ik thuis kom en mijn vrouw de
kassabon onder m'n neus wrijft:)
Succes
morgen en wees trots op jullie mooie vak en product.
Laat het maar eens extra
zien, proeven en ruiken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten